Er zijn nogal wat beroemdheden die dol zijn op gokken. Van James Bond (ja, we weten dat het een fictief personage is) is algemeen bekend dat baccarat z’n favoriete casinospel is. De Canadese rapper Drake geeft echter de voorkeur aan roulette, tenminste, als we z’n laatste aanwinst zo bekijken.
De extravagante artiest gaf namelijk zo’n $620.000 uit aan een casino horloge! Dat is in dit geval een horloge dat komt met een draaiend roulette wiel! En we moeten zeggen, hij is best fraai geworden!
Diamanten, juwelen en heel veel roulette
Het horloge bevat naast het roulette thema ook Romeinse cijfers die de tijd aanduiden. En mocht je je afvragen wat die glazen bol in het frame is, dan kunnen we je inderdaad bevestigen dat het om een diamant gaat: een 1-karaats Jacob-geslepen witte diamant. Volgens Drake wordt de edelsteen elke 30 seconden omgedraaid en worden daarbij de 288 facetten van de diamant haarfijn getoond. De kast van het horloge is gemaakt van een 18-karaats roségouden frame met saffier vensters die je op fraaie wijze de binnenkant laten zien. Het horloge is overigens enorm: zo is het klokje 28 mm dik en 47 mm in diameter. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het 395-delig uurwerk bestaande uit 42 juwelen.
Héél fraai klokje:
Drake now has a $620,000 watch with a roulette wheel in it…because, obviously: https://t.co/k9wVixh58y pic.twitter.com/Lde0NhdVG6
— Complex (@Complex) February 18, 2020
Rouletteliefhebber? Of marketingstunt?
Of de rapper ook daadwerkelijk liefhebber is van het, naar onze mening, mooiste casinospel van allemaal? Durven we je niet zo te zeggen. We hebben het internet afgezocht, maar kwamen niets zinnigs tegen over Drake’s interesse in roulette. Het kan dus ook zomaar zijn dat dit een marketingstunt is om de horloge te promoten. En dat lijkt te lukken. Want, wij vinden het klokje in ieder geval wel super gaaf geworden. En we denken dat veel roulette liefhebbers het daarmee eens zullen zijn.
Bekijk het klokje in actie met bewegend beeld:
Voir cette publication sur InstagramUne publication partagée par DatPiff® (@datpiff) le 18 Févr. 2020 à 6 :56 PST